23/12/2020
In
Επικαιρότητα, Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Πώς θα γίνει η ηλεκτρονική απογραφή στρατευσίμων στα ΚΕΠ
- Η διαδικασία ηλεκτρονικής απογραφής στρατευσίμων (περιοδευόντων) κλάσης 2024 (γεννήθηκαν το 2003) θα πραγματοποιηθεί και στα ΚΕΠ του Δήμου, από 2 Ιανουαρίου 2021 έως 31 Μαρτίου 2021.
Η προσέλευση θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, από 08:00 έως 14:00.
Για την εξυπηρέτησή τους οι στρατεύσιμοι, ανεξάρτητα με τη δημοτική ενότητα εγγραφής τους στα Μητρώα Αρρένων, οφείλουν να έχουν μαζί τους σε πρωτότυπα ή ευκρινή φωτοαντίγραφα:
- Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή ελληνικό διαβατήριο.
- Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ (εκδίδεται από την αρμόδια ΔΟΥ).
- Βεβαίωση ΑΜΚΑ (εκδίδεται και μέσω της ιστοσελίδας www.amka.gr ή στα ΚΕΠ).
- Γνωστοποίηση της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου (e-mail).
- Ιατρικές γνωματεύσεις ή βεβαιώσεις, στις οποίες θα περιγράφεται με σαφήνεια η πάθηση, για όσους έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας.
Εφόσον οι στρατεύσιμοι κωλύονται για οποιονδήποτε λόγο, η διαδικασία ηλεκτρονικής απογραφής μπορεί να γίνει και μέσω εκπροσώπου με νόμιμη εξουσιοδότηση.
Για ραντεβού μπορούν να καλούν:
213 2024600 – 4 / Κεντρικό ΚΕΠ (Γρ. Γυφτοπούλου 2)
213 2149601 – 3 / ΚΕΠ στο σταθμό Μετρό «Χαλάνδρι»
213 2149501 – 3 / ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου (Ιθώμης 34)