Title Image

34η Συνεδρίαση 2017 – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Οικονομικής Επιτροπής – 21 Αυγούστου 2017

34η Συνεδρίαση 2017 – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Οικονομικής Επιτροπής – 21 Αυγούστου 2017


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

Τ.Δ.  : Αγ. Γεωργίου 30, Χαλάνδρι
Τηλ. : 2132023905-908
Fax  : 2132023904
Emai : grammatia.ds@www.chalandri.gr
Αρμόδια : Σ. Ηλιακοπούλου
 

Χαλάνδρι, 17/08/2017
Α.Π.: 27094

ΠΡΟΣ:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ OIKOΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ  

(σε περίπτωση απουσίας σας,  να ειδοποιείτε
το Τμήμα Υποστήριξης Δημοτικών Οργάνων)
             
ΚΟΙΝ:
1) ΑΝΑΠΛ/ΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

(να παραστείτε στη συνεδρίαση
της Οικονομικής Επιτροπής σε περίπτωση
απουσίας των τακτικών μελών με τη σειρά
της εκλογής σας αρ.74 & 75 Ν.3852/10)   

2) ΑΡΧΗΓΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ

34η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

 

Ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής καλεί σε συνεδρίαση τα τακτικά μέλη της Επιτροπής, στο Δημοτικό Κατάστημα (Αγ. Γεωργίου 30 – Γραφείο Δημάρχου) την 21η Αυγούστου ημέρα Δευτέρα και ώρα 09:30 για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του Ν. 3852/2010.

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
 

1. Έγκριση και διάθεση πίστωσης ποσού 116.735,00 € (εκατό δέκα έξι χιλιάδες και επτακόσια τριάντα πέντε ευρώ) για αποζημίωση εδαφικής έκτασης σε ιδιοκτησία παρά τα Ο.Τ. 693 και 694 του Δήμου Χαλανδρίου με βάση την 3/2005 πράξη αναλογισμού αποζημίωσης και δημόσια παρακατάθεση της αποζημίωσης στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων υπόψη της φερόμενης ιδιοκτήτριας κ. Ειρήνης Ι. Κουκουνή.
 
2. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την κάλυψη της αποζημίωσης σε χρήμα για γάλατα και μέσων ατομικής προστασίας βάσει της δικαστικής απόφασης 27/2017.
 
3. Έγκριση πιστώσεων πολυετούς δαπάνης σύμφωνα με την 395/2017 απόφαση κατακύρωσης αποτελεσμάτων διαγωνισμού με τίτλο «χρηματοδοτική μίσθωση πολυμηχανημάτων γραφείου».
 
4. Έγκριση διετούς δαπάνης και δέσμευση πίστωσης συνολικού ποσού με ΦΠΑ 49.569,00€ για εργασίες «Κλάδεμα ψηλών δέντρων και φυτοπροστασία δέντρων για δύο έτη».
 
5. Έγκριση και διάθεση πίστωσης ποσού 13.466,40€ σε βάρος του Κ.Α. 35.7131.02 του Ο.Ε. 2017.
 
6. Έγκριση και διάθεση πίστωσης ποσού 1.649,20€ σε βάρος του Κ.Α. 10.6615.01 με τίτλο «Έντυπα, εκδόσεις, βιβλιοδετήσεις κ.α.» για την προμήθεια 19.000 φακέλων για τις ανάγκες της Διεύθυνσης ΚΕΠ. 
 
7. Έγκριση και διάθεση πίστωσης ποσού 1.005,89€ σε βάρος του Κ.Α. 10.6615.02.
 
8. Έγκριση και διάθεση πίστωσης 986,07€ για υλοποίηση της υπ΄ αρ. 7754/2016 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.
 
9. Έγκριση πίστωσης ποσού 926,28€ συμπ/νου Φ.Π.Α. σε βάρος του Κ.Α. 10.6463.01.
 
10. Διάθεση πίστωσης ποσού 432,14€ (τετρακοσίων τριάντα δύο ευρώ και δεκατεσσάρων λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για τη συντήρηση (service) του Γεωδαιτικού Σταθμού από την επίσημη αποκλειστική αντιπρόσωπο εταιρεία του συγκεκριμένου τοπογραφικού οργάνου.
 
11. Παράταση προθεσμίας απόδοσης εντάλματος προπληρωμής.
 
12. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών της 20/2017 μελέτης και κατάρτιση όρων διακήρυξης ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με αντικείμενο την “Προμήθεια φυτών, δενδρυλλίων, κηπευτικού χώματος και βελτιωτικών εδάφους, πασσάλων, φυτοπαθολογικού υλικού, λιπασμάτων και υλικών άρδευσης και αυτόματου ποτίσματος” πολυετούς δαπάνης για την επιλογή αναδόχου, προϋπολογισμού 165.971,35€ συμ/νου ΦΠΑ.
 
13. Έγκριση πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού και αξιολόγησης προσφορών και ανάδειξη προσωρινού αναδόχου για την «προμήθεια καυσίμων (πετρέλαιο κίνησης diesel & βενζίνη αμόλυβδη)».
 
14. Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαγωνισμού και αξιολόγησης προσφορών και κατακύρωση αποτελέσματος του διαγωνισμού για την Προμήθεια Τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου.
 
15. Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαγωνισμού και αξιολόγησης προσφορών και κατακύρωση αποτελέσματος του διαγωνισμού για την Προμήθεια Ειδών Προστασίας και Ασφαλείας προσωπικού.
 
16. Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαγωνισμού και αξιολόγησης προσφορών και κατακύρωση αποτελέσματος του διαγωνισμού για την Προμήθεια Επίπλων για τις ανάγκες των Υπηρεσιών του Δήμου.
 
17. Λήψη απόφασης για την έγκριση του 2ου πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και αξιολόγησης προσφορών και κατακύρωση της σύμβασης για το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΩΝ ΟΜΒΡΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ».
 
18. Παροχή πληρεξουσιότητας στη δικηγόρο Αθηνών κ. Κωνσταντίνα Χρονοπούλου, κάτοικο Βριλησσίων, οδός Νικηταρά αρ. 29Α, με Α.Μ. Δ.Σ.Α. 37275, προκειμένου να παραστεί ενώπιον του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών (Τμήμα 6ο) κατά τη δικάσιμο της 18-9-2017, καθώς και σε οποιαδήποτε μετ΄ αναβολή ή μετά διακοπή δικάσιμο.
 
19. Παροχή πληρεξουσιότητας στον δικηγόρο Αθηνών κ. Πολύδωρο Τακόπουλο του Θεμιστοκλέους (με ΑΜΔΣΑ 13806), όπως για λογαριασμό του Δήμου Χαλανδρίου συντάξει και καταθέσει αρμοδίως: α. Εξώδικη δήλωση επιστολή προς την κ. Αικατερίνη Αρβανίτη και β. Αίτηση ασφαλιστικών μέτρων επίσης κατά της κ. Αικατερίνης Αρβανίτη σχετικά με τη μεταφορά του μανδρότοιχου επί της Αγ. Παρασκευής 73.
 
20. Έγκριση της υπ΄ αρ. 1149/2017 απόφασης Δημάρχου.
 
21. Έγκριση της υπ΄ αρ. 1186/2017 απόφασης Δημάρχου.
 
22. Έγκριση της υπ΄ αρ. 1187/2017 απόφασης Δημάρχου.
 
23. Έγκριση της υπ΄ αρ. 1194/2017 απόφασης Δημάρχου.
 
24. Παροχή πληρεξουσιότητας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ – ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ» για επίδοση εγγράφων.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

                                                                                                                                                                    

ΣΥΜΕΩΝ (ΣΙΜΟΣ) ΡΟΥΣΣΟΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

α.α.

Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

  

ΕΛΕΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ

 
                            
                                                                                                   
                                                                                    
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:
* Γραφείο Δημάρχου
* Γενική Γραμματέα Δήμου
* Γραφείο Αντιδημάρχων
* Γενικό Διευθυντή Δήμου
* Δ/νσεις Δήμου