Αναβάθμιση υποδομών Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες δεν θα είναι προσβάσιμες μέσω των ΚΕΠ, στις 11 & 12 Φεβρουαρίου
Από την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου, στις 17:00, και έως την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022, στις 18:00 το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης πραγματοποιεί αναβάθμιση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ).
Ως εκ τούτου, δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση σε κάποιες ψηφιακές υπηρεσίες, ούτε μέσω των ΚΕΠ.
Ειδικότερα, για το παραπάνω διάστημα, δεν θα υπάρχει πρόσβαση μέσω ΚΕΠ στις παρακάτω λειτουργίες:
- Εθνικό μητρώο επικοινωνίας
- Ηλεκτρονική υποβολή ατομικής αιτημάτων ΕΟΠΥΥ
- Πρόσβαση στις θυρίδες
- Διεκπεραίωση και διαχείριση ραντεβού εμβολιασμού
- Πλατφόρμα επισκέψεων – Περιβάλλον διαχείρισης
- Διεκπεραίωση ηλεκτρονικών υπηρεσιών e-ΕΦΚΑ
- Υποβολή αίτησης έκδοσης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας freedom pass και data pass
- Μητρώο δικαιούχων απαλλαγής τελών συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και καρτοκινητής τηλεφωνίας (Μη.Δ.Α.Τε)
Σημειώνεται ότι τα ραντεβού που έχουν προγραμματιστεί για το προαναφερόμενο διάστημα μέσω της πλατφόρμας myKEPlive θα μπορούν να διεξαχθούν κανονικά. Ωστόσο, κατά το συγκεκριμένο διάστημα δεν θα υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού νέου ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας της υπηρεσίας αυθεντικοποίησης με κωδικούς TAXISnet.