20/01/2009
In
Δημοτικό Συμβούλιο, ΚΑΠΗ
Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι για το έτος 2009 από τον Δήμαρχο Γρηγόρη Επαμ. Ζαφειρόπουλο
Ορίστηκαν οι πέντε νέοι Αντιδήμαρχοι απο τον Δήμαρχο Γρηγόρη Επαμ. Ζαφειρόπουλο
Ο Δήμαρχος Χαλανδρίου Γρηγόρης Επαμ. Ζαφειρόπουλος, όρισε τους πέντε νέους αντιδημάρχους του Δήμου Χαλανδρίου, για την χρονική περίοδο 18/1/2009 και μέχρι 17/1/2010.
Ανδριανάκης Μύρωνας Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών |
Με την Α.Π. 45 απόφαση Δημάρχου ορίζεται ως Αντιδήμαρχος των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου μας από 18/1/2009 και μέχρι 17/1/2010 ο Δημοτικός Σύμβουλος κ.Ανδριανάκης Μύρωνας με τις εξής αρμοδιότητες :
1. Την εποπτεία της Τεχνικής υπηρεσίας και ειδικότερα των τμημάτων: α) Μελετών, β) Κατασκευών και Aυτεπιστασίας, γ) Πολεοδομικών Υπηρεσιών, δ) Αρχιτεκτονικών εφαρμογών, ε) Κηποτεχνικών εργασιών και Πρασίνου, στ) Δημοτικής Συγκοινωνίας, ζ) Διοικητικής Υποστήριξης καθώς και την ευθύνη συντήρησης του Οδικού Δικτύου, της κατασκευής και συντήρησης πεζοδρομίων, του Πολεοδομικού Σχεδιασμού, των καθαιρέσεων διαφημιστικών πινακίδων και της Υπηρεσίας Αποχέτευσης.
2. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του Δήμου σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κ. Π. Βάσιο.
3. Την εποπτεία , φροντίδα και ευθύνη για την συντήρηση των παιδικών χαρών, των πάρκων, των κοινωφελών, κοινοχρήστων και αθλητικών χώρων, καθώς και των οδών, οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων της πόλης.
4. Την εποπτεία εφαρμογής των σχετικών διατάξεων για τις αυθαίρετες κατασκευές, χρήσεις καταλήψεις κοινοχρήστων , κοινωφελών κ.λ.π. χώρων και την ευθύνη αποκατάστασης αυτών.
5. Την εποπτεία, φροντίδα, ευθύνη για τις συντηρήσεις και επισκευές σχολικών κτιρίων, δημοτικών κτιρίων, παιδικών σταθμών, ΚΑΠΗ κ.λ.π
6. Την συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ με τον Προϊστάμενο της επιτροπής αυτής, Αντιδήμαρχο Πόλεως κ. Π. Συρμάνογλου και τον συναρμόδιο Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κ. Π. Βάσιο.
7. Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
9. Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του.
1. Την εποπτεία της Τεχνικής υπηρεσίας και ειδικότερα των τμημάτων: α) Μελετών, β) Κατασκευών και Aυτεπιστασίας, γ) Πολεοδομικών Υπηρεσιών, δ) Αρχιτεκτονικών εφαρμογών, ε) Κηποτεχνικών εργασιών και Πρασίνου, στ) Δημοτικής Συγκοινωνίας, ζ) Διοικητικής Υποστήριξης καθώς και την ευθύνη συντήρησης του Οδικού Δικτύου, της κατασκευής και συντήρησης πεζοδρομίων, του Πολεοδομικού Σχεδιασμού, των καθαιρέσεων διαφημιστικών πινακίδων και της Υπηρεσίας Αποχέτευσης.
2. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του Δήμου σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κ. Π. Βάσιο.
3. Την εποπτεία , φροντίδα και ευθύνη για την συντήρηση των παιδικών χαρών, των πάρκων, των κοινωφελών, κοινοχρήστων και αθλητικών χώρων, καθώς και των οδών, οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων της πόλης.
4. Την εποπτεία εφαρμογής των σχετικών διατάξεων για τις αυθαίρετες κατασκευές, χρήσεις καταλήψεις κοινοχρήστων , κοινωφελών κ.λ.π. χώρων και την ευθύνη αποκατάστασης αυτών.
5. Την εποπτεία, φροντίδα, ευθύνη για τις συντηρήσεις και επισκευές σχολικών κτιρίων, δημοτικών κτιρίων, παιδικών σταθμών, ΚΑΠΗ κ.λ.π
6. Την συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ με τον Προϊστάμενο της επιτροπής αυτής, Αντιδήμαρχο Πόλεως κ. Π. Συρμάνογλου και τον συναρμόδιο Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κ. Π. Βάσιο.
7. Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
9. Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του.
Μπασιάκου Περσεφόνη – Ευαγγελία Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών |
Με την Α.Π. 46 απόφαση Δημάρχου ορίζεται ως Αντιδήμαρχος των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου από 18/1/2009 και μέχρι 17/1/2010 η Δημοτική Σύμβουλος κ.Μπασιάκου Περσεφόνη – Ευαγγελία με τις εξής αρμοδιότητες :
1. Την εποπτεία των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου και ειδικότερα των τμημάτων: α) Προϋπολογισμού Εκκαθάρισης εντολής δαπανών, β) Προμηθειών, γ) Εισπράξεων και Πληρωμών (Ταμειακής Υπηρεσίας), δ) Αποθήκης, ε) Τελών, Φόρων και Δικαιωμάτων στ) Τελών Κοινόχρηστων Χώρων – Χορήγηση Αδειών και ζ) Δημοτικής Περιουσίας – Μισθώσεις – Εκμισθώσεις.
2. Τη μέριμνα για τη διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη επιβολής προστίμων.
3. Την εποπτεία των λαϊκών αγορών και πανηγύρεων του Δήμου μας καθώς και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την εφαρμογή των μέτρων για την εύρυθμη λειτουργία τους.
4. Την αξιοποίηση της Δημοτικής περιουσίας (μισθώσεις, εκμισθώσεις, εκποιήσεις, αγορές κινητών, ακινήτων).
5. Την εποπτεία του γραφείου ενημέρωσης καταναλωτών και εμπόρων.
6. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων αποφάσεων και ενταλμάτων πλην προμηθειών και έργων άνω των 45.000 ευρώ που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
7. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
8. Την αναπλήρωση του αναπληρωτή Δημάρχου, κ. Ανδριανάκη Μύρωνα, (Α΄αναπληρωτή Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του.
1. Την εποπτεία των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου και ειδικότερα των τμημάτων: α) Προϋπολογισμού Εκκαθάρισης εντολής δαπανών, β) Προμηθειών, γ) Εισπράξεων και Πληρωμών (Ταμειακής Υπηρεσίας), δ) Αποθήκης, ε) Τελών, Φόρων και Δικαιωμάτων στ) Τελών Κοινόχρηστων Χώρων – Χορήγηση Αδειών και ζ) Δημοτικής Περιουσίας – Μισθώσεις – Εκμισθώσεις.
2. Τη μέριμνα για τη διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη επιβολής προστίμων.
3. Την εποπτεία των λαϊκών αγορών και πανηγύρεων του Δήμου μας καθώς και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την εφαρμογή των μέτρων για την εύρυθμη λειτουργία τους.
4. Την αξιοποίηση της Δημοτικής περιουσίας (μισθώσεις, εκμισθώσεις, εκποιήσεις, αγορές κινητών, ακινήτων).
5. Την εποπτεία του γραφείου ενημέρωσης καταναλωτών και εμπόρων.
6. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων αποφάσεων και ενταλμάτων πλην προμηθειών και έργων άνω των 45.000 ευρώ που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
7. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.
8. Την αναπλήρωση του αναπληρωτή Δημάρχου, κ. Ανδριανάκη Μύρωνα, (Α΄αναπληρωτή Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του.
Συρμάνογλου Παντελής Αντιδήμαρχος Πόλεως |
Με την Α.Π. 47 απόφαση Δημάρχου ορίζεται ως Αντιδήμαρχο Πόλεως του Δήμου από 18/1/2009 και μέχρι 17/1/2010 ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Συρμάνογλου Παντελής με τις εξής αρμοδιότητες :
1. Την εποπτεία της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας και ειδικότερα: α) του Τμήματος ελέγχου κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων, β) του Τμήματος ελέγχου, προστασίας περιβάλλοντος, οικοδόμησης, καθαριότητος, ελέγχου κοινόχρηστων χώρων, φύλαξης Δημοτικής περιουσίας, γ) του Τμήματος ελέγχου εμπορικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων Υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιβολής προστίμων και δ) του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Γραμματείας.
2. Την εποπτεία της Δ/νσης Δημοτικού Νεκροταφείου και ειδικότερα: α) του τμήματος διαχείρισης καθαριότητας χώρων Δημοτικού Κοιμητηρίου και β) του τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Γραμματείας.
3. Την εποπτεία του γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
4. Την ευθύνη για την ετοιμότητα, συντονισμό και για την αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ της οποίας και θα προΐσταται, σε συνεργασία με τους Αντιδημάρχους Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Μ. Ανδριανάκη και Περιβάλλοντος κ. Π. Βάσιο
5. Την εποπτεία και τον έλεγχο της λειτουργίας του προγράμματος αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων.
6. Την αποκλειστική διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τους ROMΑ που διαμένουν στο Δήμο μας.
7. Την αναζήτηση προγραμμάτων απασχόλησης ανθρώπινου δυναμικού.
8. Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
9. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
10. Την αναπλήρωση της κ. Π. Μπασιάκου, ( Β΄ αναπληρώτριας Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός της.
1. Την εποπτεία της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας και ειδικότερα: α) του Τμήματος ελέγχου κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων, β) του Τμήματος ελέγχου, προστασίας περιβάλλοντος, οικοδόμησης, καθαριότητος, ελέγχου κοινόχρηστων χώρων, φύλαξης Δημοτικής περιουσίας, γ) του Τμήματος ελέγχου εμπορικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων Υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιβολής προστίμων και δ) του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Γραμματείας.
2. Την εποπτεία της Δ/νσης Δημοτικού Νεκροταφείου και ειδικότερα: α) του τμήματος διαχείρισης καθαριότητας χώρων Δημοτικού Κοιμητηρίου και β) του τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Γραμματείας.
3. Την εποπτεία του γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
4. Την ευθύνη για την ετοιμότητα, συντονισμό και για την αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ της οποίας και θα προΐσταται, σε συνεργασία με τους Αντιδημάρχους Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Μ. Ανδριανάκη και Περιβάλλοντος κ. Π. Βάσιο
5. Την εποπτεία και τον έλεγχο της λειτουργίας του προγράμματος αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων.
6. Την αποκλειστική διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τους ROMΑ που διαμένουν στο Δήμο μας.
7. Την αναζήτηση προγραμμάτων απασχόλησης ανθρώπινου δυναμικού.
8. Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
9. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
10. Την αναπλήρωση της κ. Π. Μπασιάκου, ( Β΄ αναπληρώτριας Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός της.
Νόμπελης Ζαχαρίας Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας και Αθλητισμού |
Με την Α.Π. 48 απόφαση Δημάρχου ορίζεται ως Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου από 18/01/2009 και μέχρι 17/1/2010 ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Νόμπελης Ζαχαρίας με τις εξής αρμοδιότητες :
1. Την ευθύνη εποπτεία και συντονισμό για τα θέματα Αθλητισμού.
2. Την ευθύνη εποπτεία και συντονισμό για τα θέματα Πολιτισμού.
3. Την εποπτεία της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών.
4. Την εποπτεία των Σχολικών φυλάκων και των Σχολικών Τροχονόμων
5. Την ευθύνη για τον συντονισμό και την αποδοτική λειτουργία της Δ.Ε.Π. (Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας), της οποίας και θα προΐσταται.
6. Την εποπτεία της κοινωνικής πολιτικής.
7. Την ευθύνη του τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους πολίτες.
8. Την αναζήτηση προγραμμάτων απασχόλησης ανθρώπινου δυναμικού.
9. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
10. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
11. Την αναπλήρωση του κ. Π. Συρμάνογλου., (Γ΄ αναπληρωτή Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.
1. Την ευθύνη εποπτεία και συντονισμό για τα θέματα Αθλητισμού.
2. Την ευθύνη εποπτεία και συντονισμό για τα θέματα Πολιτισμού.
3. Την εποπτεία της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών.
4. Την εποπτεία των Σχολικών φυλάκων και των Σχολικών Τροχονόμων
5. Την ευθύνη για τον συντονισμό και την αποδοτική λειτουργία της Δ.Ε.Π. (Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας), της οποίας και θα προΐσταται.
6. Την εποπτεία της κοινωνικής πολιτικής.
7. Την ευθύνη του τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους πολίτες.
8. Την αναζήτηση προγραμμάτων απασχόλησης ανθρώπινου δυναμικού.
9. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
10. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
11. Την αναπλήρωση του κ. Π. Συρμάνογλου., (Γ΄ αναπληρωτή Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του.
Βάσιος Παναγιώτης Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος |
Με την Α.Π. 49 απόφαση Δημάρχου ορίζεται ως Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος του Δήμου από 18/1/2009 και μέχρι 17/1/2010 ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Βάσιος Παναγιώτης με τις εξής αρμοδιότητες :
1. Την εποπτεία της Δ/νσης Περιβάλλοντος και ειδικότερα: α).του Τμήματος Καθαριότητας β). του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης καθώς και την ευθύνη εφαρμογής του κανονισμού καθαριότητας του Δήμου μας.
2. Την ευθύνη εποπτείας του τομέα ανακύκλωσης.
3. Την μέριμνα για την περισυλλογή και απόσυρση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
4. Την εποπτεία της Δ/νσης Ηλεκτρομηχανολογικού και ειδικότερα: α). του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και έργων (προμήθειες, συνεργεία, αποθήκη), β). του Τμήματος συντήρησης και επισκευής οχημάτων, γ). του Τμήματος κίνησης οχημάτων και μηχανημάτωv δ). του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Γραμματείας και ε). την ευθύνη και τον συντονισμό για θέματα διαχείρισης εξοικονόμησης ενέργειας και εφαρμογής σχετικών μεθόδων και προγραμμάτων, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς.
5. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του Δήμου σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Μ. Ανδριανάκη.
6. Την συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ με τον Προϊστάμενο της επιτροπής αυτής Αντιδήμαρχο Πόλεως κ. Π. Συρμάνογλου και τον συναρμόδιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ Μ. Ανδριανάκη.
7. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
9. Την αναπλήρωση του κ. Ζ. Νόμπελη (Δ΄ αναπληρωτή Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του.
1. Την εποπτεία της Δ/νσης Περιβάλλοντος και ειδικότερα: α).του Τμήματος Καθαριότητας β). του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης καθώς και την ευθύνη εφαρμογής του κανονισμού καθαριότητας του Δήμου μας.
2. Την ευθύνη εποπτείας του τομέα ανακύκλωσης.
3. Την μέριμνα για την περισυλλογή και απόσυρση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
4. Την εποπτεία της Δ/νσης Ηλεκτρομηχανολογικού και ειδικότερα: α). του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και έργων (προμήθειες, συνεργεία, αποθήκη), β). του Τμήματος συντήρησης και επισκευής οχημάτων, γ). του Τμήματος κίνησης οχημάτων και μηχανημάτωv δ). του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Γραμματείας και ε). την ευθύνη και τον συντονισμό για θέματα διαχείρισης εξοικονόμησης ενέργειας και εφαρμογής σχετικών μεθόδων και προγραμμάτων, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς.
5. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του Δήμου σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Μ. Ανδριανάκη.
6. Την συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ με τον Προϊστάμενο της επιτροπής αυτής Αντιδήμαρχο Πόλεως κ. Π. Συρμάνογλου και τον συναρμόδιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ Μ. Ανδριανάκη.
7. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
9. Την αναπλήρωση του κ. Ζ. Νόμπελη (Δ΄ αναπληρωτή Δημάρχου), σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του.