Γραμμή Δημότη – Η επικοινωνία σας με το Δήμο Χαλανδρίου
Προσβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών λειτουργεί η Γραμμή Δημότη Χαλανδρίου, από Δευτέρα έως και Κυριακή από τις 08:00 το πρωί έως και τις 22:00 .
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη, η καταγραφή και η σωστή διαχείριση των αιτημάτων και των αναφορών του. Όλα τα αιτήματα και οι προτάσεις βελτίωσης θα καταγράφονται και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες διευθύνσεις του δήμου , ενώ θα παρακολουθείται η πορεία διευθέτησης τους και θα ενημερώνεται ο αιτών για την έκβαση.
Σε συνδυασμό με το Chalandri report η νέα γραμμή δημότη έρχεται να ενισχύσει την δια δραστική, ανοιχτή και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ του Δήμου Χαλανδρίου των κατοίκων, των επιχειρήσεων των δημοτικών υπαλλήλων των τοπικών συλλόγων και των διαφόρων ομάδων ενδιαφερομένων.
Επικοινωνία σε έκτακτη ανάγκη
210 68 11 275 – Η 24ωρη γραμμή επικοινωνίας με τον Δήμο Χαλανδρίου σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Προσωπικά δεδομένα
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και η τήρηση της εμπιστευτικότητας είναι προτεραιότητα του Δήμου Χαλανδρίου. Τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγονται από τις δύο υπηρεσίες εξυπηρέτησης του πολίτη, διατηρούνται για τρείς μήνες στο τηλεφωνικό κέντρο και στην πλατφόρμα της νέας υπηρεσίας. Μετά την διαβίβαση στις αρμόδιες υπηρεσίες και την διεκπεραίωσή τους τηρούνται για 10 έτη όπως ορίζει το Π.Δ 768/1980. Η επεξεργασία των δεδομένων σας είναι απαραίτητη για την πλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση της δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον Δήμο. Τα δεδομένα σας δεν θα διαβιβαστούν σε άλλους δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς, εκτός από τις περιπτώσεις που ορίζει ο νόμος. Σας παρακαλούμε ενημερωθείτε για τα δικαιώματά σας σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων του Δήμου.